Wonder Milk Damansara Utama

Wonder Milk, Damansara Utama

Happy Birthday to my lovely wife! Sempena birthday beliau, aku bawak isteri aku melepak-ing di Wonder Milk Damansara Utama, tribute to Faridhilmi..

Kedai Wonder Milk nih dah beroperasi 12 tahun yang lalu tetapi dgn tema yang berlainan dan mempunyai cawangan di Citta Mall dan Publika Shopping Gallery. Wonder Milk menyediakan menu untuk Sarapan, Hi-Tea seperti sandwich, snack dan cup cake dan most probably kedai ni sesuai untuk lepak santai dan bukan untuk makan berat.

Decoration Wonder Milk aku kasik rating 9/10 pasal kedai dia sgt comel, teratur dan tersusun dengan deco creative. Deco yang simple membuatkan kedai dia tampak sangat menarik dan mostly deco furniture dorg daripada recycle. Sangat Creative.

Menu makan macam sandwich dan snack ader, tapi harga Wonder Milk adalah agak mahal berbanding kedai makan yang lain, untuk sekali-sekala datang lepak minum boleh laa.. idak gitu?? Status makanan dan minuman disini adalah Halal dan mendapat sijil halal dari jakim yang dorg paparkan di kaunter. No alcohol served in this premis. Tq

So aku ada capture beberapa gambar dari phone dan ader yang aku copy from their web site.. So just enjoyyy it...









 




Source : ilovewondermilk.com

Comments

Nazrul Akram said…
uuu i like...
buat interior design sebegini pastu promote idea.. cara tak?

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam