Hyatt Hotel, Kuantan Pahang

Hyatt Hotel, Kuantan Pahang

Hyatt Kuantan sebenarnya dah lama beroperasi iaitu sekitar tahun 2000 dan terletak di Pantai Telok Cempedak. Mengambil masa selama 20minit dari airport Kuantan dan 2jam 30 minit jika memandu dari KL.

Hotel ini bertemakan sea-rain forest dimana pengunjung dapat menikmati keindahan alam semulajadi di tepi pantai dan bukit bukau disekitar Hyatt ini. Sebanyak 330 buah bilik yang terdapat di Hyatt antaranya Deluxe Room, Seaview Room , Club King, Regency Suite dan mcm2 lagilah yang disediakan dari hotel 5 bintang ini.

Dari segi facilities sememangnya Hyatt akan menyediakan selengkap mungkin untuk penginap hotelnya. Antara kemudahan yang disediakan 2 side swimming pool yang terletak berhadapan dengan laut dan clubhouse, jungle tracking, scuba-diving, gymnasium, malah terdapat juga beberapa restoran dan bar.

Oleh kerana Hyatt hotel ini adalah hotel taraf lima bintang, maka harganya juga perlu 5 bintang! Harga bilik Deluxe bermula dari RM280, bilik Seaview pula bermula dari harga RM350 manakala bilik2 yang bersaiz besar bermula dari RM650 keatas.

Selain itu terdapat banyak aktiviti yang ada disekitar bandar Kuantan seperti anda boleh tengok wayang di East Coast Mall , main bowling, makan seafood di Tanjung Lumpur, malah macam2 lagi. Bawa keluarga anda bercuti pada cuti persekolahan ini, pasti lebih menarik!













Source : kuantan.regency.hyatt

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam