Angry Birds : Star Wars Edition

Angry Birds : Star Wars Edition

A long time ago in a galaxy far, far away... a group of desperate rebel birds faced off against a galactic menace: the Empire’s evil Pig-Troopers!

Hahaha saya sungguh gummmbira pasal Rovio Inc. kini telah menlancarkan sebuah lagi game baru burung marah iaitu Angry Birds Star Wars yang sememangnya awesome....! Angry Birds Star Wars ini dikeluarkan khas untuk ulang tahun Star Wars yang ke 35. Demmmmm...

Game ini mungkin lebih menarik kerana watak burung akan menjadi puak Rebellion manakala watak Piggies akan menjadi geng The Empire aka Darth Pig Vader. Anda perlu menghabiskan level untuk mencapai destinasi terakhir iaitu Pig Star dan anda perlu berlawan dengan Darth Pig Vader dan Dark Lord of the Pig. Anda juga boleh menggunakan light saber, blaster dan kuasa Jedi untuk menghapuskan Pig Troopers dan piggies yang lain.

Dalam game ini anda boleh gunakan bonus yang anda collect iaitu dengan bantuan R2-D2, C-3PO, dan beberapa watak yang cool dalam Star Wars movie! Seriously jika anda big fan Star Wars, sila dapatkan game yang mampu anda tidor lewat malam. Muahahaha.....

Anda boleh download game ini disini untuk Android dan game ini juga boleh didapati untuk iOS, Windows 8, Windows Mobile dan Mac.









Source : angrybirds.tumblr.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam