Video Semangat untuk I Choose Malaysia

Video Semangat untuk I Choose Malaysia

Hahaha dah lama saya mencari video nih, pasal tatkali tengok TV3,TV7 & TV8 kompem ada iklan yang mampu membuat perasaan kami amat terharu...

Tidak pelik lagi kerajaan memang akan menguasai media elektronik untuk iklan-iklan mereka.. jadi mereka cuba menyuntik iklan seperti semangat patriotik mahupun semangat kesukanan tidak kira peringkat umur.

Oleh itu entry kali ini saya bawakan kepada sebuah video I Choose Malaysia yang selalu ditayangkan dalam TV3 waktu perdana (8.00pm-9.00pm).

Secara kesimpulan, dah tak ader idea lain atau dah tak ader crew lain ker nak create video yang tah apo-apo nih?



Dalam youtube nih hanya lebih kurang 7,000 orang dah tengok dan setakat ini button dislike telah menguasai page berkenanan dan secara tidak langsung Comment video juga telah Disable untuk mengelakkan berlaku kecelaruan.

Moral of the story, kalu nak buat video pon ,kasik la plot cerita yang baik. Sekarang nih Malaysia dan maju macam UK ( Kata PM Malaysia ), tapi kenapa iklan Malaysia nih macam budak sekolah yang pukul ketua kelas tu jek.. Dak xdek student multimedia ker ape? 

So oleh kerana mereka yang bosan dengan video nih, so mereka pon telah menukar video ini dengan sarikata yang lebih menarik seperti dibawah dan kos ini adalah percuma sahaja. Tak memerlukan belanja besar pon.

Gambar dibawah lebih Supaa Dupaa Awesome!


Note: Saya nih berpijak pada bumi tuhan Allah yang Maha Kaya lagi Maha Pemurah dan rasa bersyukur kerana masih lagi bernafas di bumi Allah, jadi saya sekadar boleh berpesan supaya janganlah berbangga sangat dengan kemajuan dan kecapaian yang telah dilakukan di bumi ini, kerana dalam sekelip mata Allah yang Maha Berkuasa boleh menhancurkan bumi Malaysia. 

Source : youtube.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam