Top Gear : Race The Stig

Top Gear : Race The Stig

Top Gear adalah sebuah rancangan hiburan automobil paling popular di Britain malah mungkin di dunia jugak memandangkan banyak saluran TV yang lain cuba meniru rancangan ini.

Anda mungkin pernah menonton Top Gear dan jika anda tidak, anda bukanlah seorang manusia yang Awesome. 

Baru-baru ini BBC telah melancarkan sebuah produk video game yang dinamakan Top Gear : Race The Stig dimana Stig menjadi ikon utama dalam video ini. Anda jangan takut bahawa muka-muka Jeremy Clarkson tidak akan muncul dalam video games ini.

Secara jujurnya games ini pun macam meniru games yang lain cuma diubahsuaikan menjadi perlumbaan kereta. Anda perlu pilih mana-mana misi salah satunya anda akan menjadi transporter. Terdapat beberapa pilihan lain seperti sprint, arcade, collect point dan pelbagai lagi aksi menarik dalam Race The Stig.

Selain itu juga, selepas selesai anda menghabiskan misi, anda akan diberikan award secret items. Difahamkan awards/points ini boleh di-redeem dalam bentuk kupon untuk ditukarkan dengan barangan original Top Gear nanti. Betul ker? Tah lerr...

Jika anda seorang peminat Top Gear yang tegar... anda mesti download game ini dan settlekan semua misi dalam masa 2 hari. Coooool!

This is Awesome dude!








Source : googleplay.com/racethestig | youtube.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam