Singgah Rasa D Sainaz Langkawi

Singgah Rasa D Sainaz Langkawi

Last week saya pergi bercuti di Langkawi bersama keluarga kecil saya. Sangat best dan sangat awesome pasal bercuti bersama anak kecik.

For sure di Langkawi ada terdapat pelbagai restoran dari breakfast sampai la dinner. Anda cuma tahu dimana dimana lokasi restoran-restoran terbaik di Langkawi.

Review saya kali ini di Restoran Singgah Rasa D Sainaz yang terletak di Jalan Penawar, berhampiran dengan Pasaraya Langkawi Saga.

Nama kedai ini tiada pada signboardnya, sila rujuk gambar Google Street saya dibawah untuk lokasi kedai yang betul.

Anda boleh Waze kedai ini pada carian lokasi Langkawi Saga, Kedai ini bertentangan dengan Shopping Langkawi Saga di Pekan Kuah.

Kedai menyediakan makanan panas dan nasi campur pada waktu tengahari dan juga didapati pada waktu sarapan pagi. Awesome di restoran ini kerana mereka menawarkan pakej makanan yang murah iaitu Bawal masak kari dan Bawal Goreng yang betul-betul panas. Mereka akan buat base on order, bukan masak dalam kawah mahupun goreng dari semalam.

Pada mulanya saya nak try nasi campur, tapi owner kedai menyarakan bawal mereka adalah yang terbaik, so kami try ler.. dan hasilnya memang best dan sangat berbaloi.

Hari yang ditawarkan dikedai ini juga berpatutan danbukanlah sebuah kedai yang cekik darah bila tahu kita adalah pelancong. Sangat terbaik maikcik owner!

This is Awesome dude....






Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam