Chaiwalla & Co. Johor Bahru

Chaiwalla & Co. Johor Bahru

Sebenarnya dah ramai blogger buat review dengan kedai Chaiwalla & Co. ni, so korang boleh google yang lain mana dorang dapat idea bina kedai yang berasaskan kontena kargo. Dah jadi trend skang kontena kargo menjadi sebuah komersil termasuk hotel dan restoran.

Chaiwalla & Co. JB adalah sebuah coffe house yang awesome! Sebenarnya Chaiwalla & Co ni di The Curve KL pon ada juga tapi xberkesempatan nak lepak. Itu hari outstation ke JB saya bawak wife + Nazril lepak pusing JB dan singgah jap di area Pasar Karat JB.

So tak tahu pulak Chaiwalla ada disekitar ni, so singgah laa lepak minum jap. Saya order Vietnam Coffee dan Wife amik Mango Blended.

Seriously Vietnem Coffee di memang awesome! Time order anda buleh pilih tahap kemanisan dalam minuman korang. Xnak sugar langsung pon boleh dan suger 2kg boleh.. harga tetap sama beb...

Lepak malam sambil shopping dan minum sangat Awesome! Saya mengsyorkan anda untuk lepak di Chaiwalla tapi seat adalah terhad beb. Ramai orang pada waktu malam. So jika ada peluang dan masa. Buleh singgah pekena coffe and tea.

This is Awesome dude!









Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam