Brew and Butter Cafe, Kuantan Pahang

Brew and Butter Cafe, Kuantan Pahang

Cuti Chinese New Year baru ni kami ke Swiss Garden Residence Kuantan untuk meraikan Family Day Al-Imran 2016. Nice program dan kedatangan ahli keluarga kali ini xcomplete 100%. Macammana pon bukan saya nak menceritakan pasal family day tu mahupon Swiss Garden tersebut.

Kali ini saya nak menceritakan sebuah coffee house yang sangat simple dan sempoi yang terletak Shoplot Swiss Garden Residence Kuantan. Coofee House ini adalah Brew and Butter Cafe.

Brew and Butter Cafe masih baru dibuka kepada orang ramai, lokasi adlaah agak strategik walapaon jauh dari bandar Kuantan pasal satu-satuny kedai coffee house yang terletak sekitar hotel tersebut. Foreigner agak menggemarinya pasal dorang stay untuk tempoh yang lama dan pastinya coffee house adalah tempat mereka lepak dan chillax.

Cafe ini bukanlah sekadar menawarkan beverage semata-mata, terdapat jugak bakery dan beberapa delight untuk santapan tengahhari dan makan malam. 

Saya kesini agak lewat malam selepas makan malam BBQ di Swiss Garden dan rasa nak pekena kopi. So saya singgah dan memilih Cappuccino dan wife saya Hot Chocolate.

Harga adalah sangat reasonable mungkin kesesuaian dengan lokasi yang sedikit jauh dari bandar. Sebenarnya kedai Brew and Butter adalah agak kecil, tetapi owner ini memilih untuk membuat dekorasi ala eco dan simple membuatkan kedai agak Awesome.

Terdapat pilihan untuk adna lepak di bahagian dalam mahupon diluar. Sangat enjoy dan rileks bro lepak kat sini waapon orang asyik kuar masuk ajer. Nice idea and good job bro!

This is Awesome dude...









Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam