Beijing Week Design 2011

Beijing Week Design 2011 (25 September 2011)




Theme :  Design Beijing
Time : 10:00 - 20:00, September 25, 2011
Venue : Plaza of Holy Fire, China Millennium Monument

Description :  This Opening Ceremony is intended as a grand meeting gathering elite designers from all around the world. Featuring internationalized creativity, the concept of “Beijing hour, time of design” is presented through various designs, like multi-media design, modern lighting design, and landscape installation design.

Orait.. more Beijing here... Beijing skang dah makin mantap erk.. dah pandai mencari visitor untuk ker negaranya. Hopefully nant dpt ker Beijing...

Beijing Design Week 2011 ini adalah pertama kali mereka menganjurkannya dan berlangsung di China Millennium Monument. Tujuan event ini adalah untuk mempamerkan dan menarik bakat para designer dari seluruh China untuk menceburi bidang design.

Mereka berpeluang untuk menunjukkan hasil karya mereka. Difahamkan juga design yg terkemuka dari seluruh dunia juga akan berkampung disini untuk menilai dan melihat sendiri para designer nih..




Sepanjang Beijing Design Week, dianggarkan 130 activities akan dilancarkan, lebih 30 international event dan 90 dari Chinese exhibitions.

Lebih 500,000 fans of design akan membanjiri event ini kerana mereka sungguh excited pasal buat pertama kalinya diadakan di Beijing.






Source : www.bjdw.org/en/ | http://awards.designweek.co.uk/dw/2011


Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam