The Loaf Empire Subang

The Loaf Empire Subang, Subang Jaya

Hello dan nyummy, kali nih aku review psl food/beverage The Loaf yang terletak di Empire Subang, ala yang ader letup-meletup itu hari laaa.... Lagik senang belakang Subang Parade ajer.

Secara intronya The Loaf nih dah ader 7 branch iaitu di Bangsar Village 2, Empire Subang, IOI Bollivard, Langkawi, Pavillion, The Mines dan Great Eastern Mall. But today aku cerita di Empire Subang ajer pasal aku gi situ jer...

Sebenarnya The Loaf nih adalah kedai makan ala- bakery bistro untuk hidangan pastri dan ala carte menu. Pastry disini dibuat dengan berdasarkan resipi pastri Jepun dan cara masakannya pon ala-ala Jepun. Korang patut cuba pastri dorang nih pasal selalu makan France made kan.

Selain drpd pastri The Loaf jugak menghidangkan ala-carte menu seperti western menu sepertimana aku katakan tadi. Kalu nak dpt sambal kicap / udang masak petai takde laa kat sini kot melainkan korang tapau, makan kt kedai nih itu pon kalu dapat ler...

My suggestion adalah Pasta Marinara atau Tartine, dan pilihan untuk minuman pulak Double Espresso. Pasta yang dorang buat aku kasik rating 8/10 tapi untuk beverage dier aku kasik sikit ajer 5/10 pasal Double Espresso = Double Kelat... hohohohoh salah pilih dah... Lucky day itu hari dapat free home-made pastry yogurt untuk setiap meal kita amik.

Korang boleh dine-in atau take away di The Loaf, sorry aku tak ader gambar then aku just amik gambar dari their web-site sahaja, adalah sempoi kalu korang datang santai psl kedai dier sungguh aman damai... So enjoy your meal Sir!











Ader Hiring untuk adik-adik nak cari kerja
Source : theloaf.com.my | facebook.com/theloaf

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam