Tok Aman Bali Beach Resort

Tok Aman Bali Beach Resort , Tok Bali Kelantan

Thanks to my cousin Nik Abd Jabbar, aku amik gambar dier utk preview Tok Aman Bali Beach Resort yang dikatakan mampu menyaingi Swiss Garden dgn Club-Med Cherating.. Haaaa amek ko... aku pon blom sampai lagik.

Pada bulan lepas aku ada preview satu resort jugak di Tok Bali Kelantan iaitu Villa Danialla Resort . Tapi kali nih aku nak share satu lagik resort yang family2 aku dah sampai dan dah bersuka ria kat resort nih.

Rate untuk bilik bermula dari harga RM170 hingga ker RM600 dan juga mempunyai Grand Ballroom dan macam2 facilities lain yang dikatakan boleh lawan Swiss Garden.. Resort nih berhadapan dengan pantai Tok Bali dan setiap bilik yang anda amik mempunyai lake view dan sea view. ahaaaa mana datang tasik pandai2 laaa datang check-in sendiri woooi!

So next cuti sekolah in March boleh ler start booking pasal pantai Tok Bali nih dah jadik tempat perlancongan selepas Pantai Cahaya Bulan dan Pantai Bachok. Alang2 nak puas hati drive ler sket bawak family idak gitu... huhuhuhuh.. Enjoooooooy!












Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam