Mango Tree Place, Penang

Mango Tree Place, Penang

Mango Tree Place adalah sebuah hotel 2 tingkat yang telah diubahsuai menjadikannya sebuah hotel. Hotel ini digunapakai daripada bangunan lama yang telah berusia 80tahun dan bertempat di Tapak Warisan Dunia (UNESCO). Hotel ini terletak di Jalan Phuah Lin Heong, Georgetown Penang.

Aku ingin mengatakan hotel ini sangat awesome pasal interior dier mmg cool tahap gaban. Owner hotel ini sangat kreatif kerana berani membuat dekorasi hotel lain dari yang lain iaitu memilih dekorasi ala-ala gaya rumah kita sendiri. Walaupon hotel ini kecik ajer, tapi owner yang bijak menyusun susun atur bilik menjadikan hotel ini mempunyai bilik hotel Courtyard Suite, Terrace Suite, Internet Room, Bar dan Food Shop.

Harga untuk bilik-blik di Mango Tree Place bermula dari RM200-RM400 yang juga menpunyai breakfast. Jangan kita pandangan sebelah mata ajer, silalah anda lihat sendiri dekorasi yang mereka telah lakukan terhadap hotel ini yang apa aku boleh katakan awesome and coooool!

Kalau anda tidak dapat menginap disini pon tidak menjadi masalah, anda boleh datang ker Food Shop mereka untuk  lepak / makan yang pastinya mereka sediakan hidangan local/western. Enjoy yaww.....











Source : mangotreeplace.com | mangotreeplace.blogspot

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam