360 Panorama View With RedBull F1 Team

360 Panorama View With RedBull F1 Team

Ohhhh yeah this is Awesome dude... korang ingat lagi tak kalu korang main game korang boleh tukar position camera mengikut kesesuaian anda. Ahaaaa kali ini satu lagi teknologi camera video yang mampu menjadikan dunia game kepada dunia realiti....

Apakah menatang 360 Panorama View nih? 360 Panorama view ini akan membenarkan video anda boleh dilihat dari sudut 360 yang anda sendiri control untuk view yang best, kalu tak faham juga nant korang tengok video dibawah iaitu video test drive daripada RedBull Formula 1 Car.

Teknologi ini telah mula dicipta pada January 2011 dan kini Making View telah memperluaskan teknologi antaranya Sukan, GPS, Aerial Photo, Panorama dan macam-macam lagik. Teknologi ini juga digunakan untuk membuat peta Google World Wonders dimana anda hanya perlu mengawal dari PC anda sahaja untuk   destinasi UNESCO.

ViewCam 360 adalah sebuah sistem modular yang menggunakan spherical lens untuk mengambil video panorama 360 pada resolusi 4K x 2K dan frame rate 25-50fps. Apa yang direkodkan boleh dimainkan semula dan kawalan untuk panorama 360 akan menggunakan Flash/HTML 5 Web Based 2D video viewer.

Okay so ada banyak video didalam website Making View akan tetapi saya hanya paparkan Panorama RedBull Formula 1 Team kerana mereka adalah Awesome!

Anda boleh lihat video tersebut disini kerana saya tidak dibenarkan untuk 'embed' video tersebut.


 
Source : making view

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam