Game : The Lord of The Rings Lego

Game : The Lord of The Rings Lego

The Lord of The Rings versi Lego ini telah dilancarkan pada pertengahan tahun yang lalu. Game akan follow plot movie Trilogy LOTR iaitu Fellowship of The Rings, The Two Tower dan The Return of The King.

Sebenarnya masih terdapat game LOTR dalam versi bukan Lego iaitu dari keluaran EA Games, cuma kini Lego sangat hangat diperkatakan di Malaysia maka saya bawakan anda game berbentuk Lego.

Kepada big fan swag LOTR, anda boleh try main demo game LOTR Lego ini yang boleh di-download secara percuma disini. Pada permulaan saya hanya download free daripada websitenya untuk main secara demo, tapi apakan daya, game ini sangat Awesome yang menyebabkan saya telah main game LOTR ini full version. Ahahahahah coool!

Setakat ini saya masih lagi main game ini dan tengah sangkut dlaam plot The Two Tower ketika menentang puak Orc yang macam hampeh banyaknya, dan jangan risau, cheat also available (huhuhuhuuuu). Nant dalam game nih juga ada part untuk layan video pendek sepertimana jalan cerita LOTR, cuma ianya dianimasikan dalam bentuk Lego. Awesome!

Sangat cool untuk permulaan pada awal tahun baru ini...










Source : ign.com | lordoftherings.lego.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam