Star Wars Lego : Paper Cut Toy

Star Wars Lego : Paper Cut Toy

Lego + Star Wars = Awesomeness! Saya memang minat dengan Star Wars dan ditambahkan jugak koleksi Star Wars daripada Lego. Untuk mendapatkan koleksi penuh Lego Star Wars Edition anda perlu berbelanja sebanyak RM2000. Pehhhhh mahal giler.

Okay entry kali ini bukanlah nak tunjuk bahawa saya mempunyai koleksi lego Star Wars, akan tetapi saya ingin kongsi dengan anda sebuah hoby yang mampu menjadikan permainan ini sebagai hobby, iaitu Star Wars Paper Toy!

Paper Toy adalah seni kraf daripada kertas dimana anda hanya perlu print, potong dan lipat sehinggakan menjadi sebuah objek. Ala konsep nih lebih kurang macam origami ajer la tapi Paper Toy nih lebih awesome pasal ada cetakan grafik.

Disini saya paparkan contoh Paper Toy yang anda boleh download secara percuma disini dan hanya perlu print sahaja, ada macam-macam jenis dan oleh kerana saya peminat Star Wars so saya hanya letak watak Star Wars aje.

Anda boleh luangkan masa anda bersama keluarga untuk hobby baru ini. Nant saya akan paparkan koleksi penuh yang pernah orang buat daripada Paper Toy ini. Awesome!











Source : cubecraft.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam