Time to Attack May 2013, Sepang

Time to Attack May 2013, Sepang

Sila pastikan diri anda berasa rileks-rileks weekend nih pasal Time To Attack akan berlangsung pada 19 May di Litar Sepang!

Bagi korang yang pernah ke event Time To Attack nih memang anda seorang cool dan awesome dan bagi korang yang xpernah pigi, boleh laa pigi kalu nak gi tengok race kereta komersil.

Time to Attack adalah sebuah event yang diorganize oleh Zerotohundred dimana jika anda mempunyai sebuah kereta berpotensi untuk race dan nak test lap di Litar Sepang, anda boleh submit form dan join race time attack untuk kereta korang.

Perlumbaan sebegini pastinya ada bayarannya dan boleh layari Zerotohundred untuk keterangan lebih lanjut. Buat ketika ini rasanya pendaftaran sudah pun ditutup derrrr.. Kuang kuang kuannngg...

So feel free kalu nak tengok dari kereta modifikasi N/A, turbo, turbo tebabow, V-Tec dan lebih dari itu Super Car jugak akan join race ini. Lebih dari itu mereka jugak ada event macam ConeMaster, Autoshow Stance Car dan macam-macam lagik laa yang ada... Errrrr awek2 pon ader jugak!

Enjoy your weekend, Awesome dude!









Source : zerotohundred.com | timetoattack.net

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam