The Neem, Bandar Hilir Melaka

The Neem, Bandar Hilir Melaka

Sekarang nih dah banyak kalau korang gi jalan-jalan / makan angin kt tempat orang korang perasan tak dah banyak boutique hotel. Sudah menjadi tidak asing lagi boutique hotel semakin popular di negara kita kerana mempunyai daya tarikan klasik dan unik untuk pengunjung.

Antara yang saya nak perkatakan pada hari ini adalah boutique hotel yang terdapat di Melaka. The Neem adalah sebuah boutique hotel yang terletak di Bandar Hilir Melaka. The Neem ini telah beroprasi dan dibuka pada orang ramai hampir 5 tahun dan menawarkan perkhidmatan hotel kepada pengunjung yang ingin merasai suasana kampung.

Disini pemilik The Neem ini membina beberapa buah bilik yang dinamakan dengan nama bunga bunga seperit Kemboja, Ketapang, Ixora dan Cocos. Anda boleh dapati bilik strandard, deluxe, dan family suite cuma yang uniknya nama bilik ini telah ditukarkan dengan nama yang lain laa...

Manakala dari segi kemudahan, The Neem juga terdapat swimming pool kecik yang berhadapan dengan bilik tetamu, dewan keramaian untuk majlis peribadi, kedai kopitiam, taman permainan kanak-kanak, BBQ garden dan gift shop bagi mereka yang malas nak jalan-jalan di sekitar bandar Melaka.

Anda boleh buat private party dan small event di sini dan selain dari tu korang boleh lepak dengan family sambil BBQ, tak perlu nak bakar arang sendiri pon.

Harga yang ditawarkan adalah berbeza mengikut bilik dan harga bilik The Neem bermula dari hari RM90.00 hingga RM200.00. Kalau korang suka gua groupon / mydeals, korang boleh dapat more discount from them.

This is Awesome dude!














Source : theneem.com.my

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam