Monster University : Awesome Apps

Monster University : Awesome Apps

Semalam saya tengok animasi 3D Monster University yang sememangnya Awesomeness... Walaupon ini hanyalah sebuah animasi, akan tetapi dorang mampu membuatkan suasana budak-budak monster nih seakan hidup. Errr... kalu betol monster nih ada kompem dah jadik jin tanah! Dalam animasi memang nampak comel, cuba kalu betol2... 

Anyway memang cute dan sempoi budak-budak nih. Sebelom ditayangkan, Monster University ini telah membina website mereka dimana seakan wujud Monsters University nih untuk anda belajar disana. Anda boleh layari Monsters University punya website disini.

Entry kali sebenarnya saya nak tunjuk bahawa anda boleh create monsters korang yang mana korang boleh pilih monster korang sendiri, pastu boleh pilih rambut dan pelbagai lagi bentuk dan warna monsters korang.

Selepas siap, korang boleh letak nama monster korang dan web ini akan generate nama yang bersesuaian untuk nama monsters korang. Sepertimana yang saya dah buat, nama monster saya adalah Jimmy Jackle. Sangat coooool dan Awesome!

So sila try main2 dan grooming monster korang di sini, totally awesome dude!











Source : behance.net

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam