Malaysia Formula 1 2014

Malaysia Formula 1 2014

Masih belum terlambat. Bermula pada minggu hadapan akan berlangsung sukan berprestij Formula 1 di Sepang Circuit. Grand Prix ini secara lebih details berlangsung pada 28 Mac hingga 30 Mac 2014.

Tahun ini banyak rules baru yang diperkenalkan dalan sukan permotoran Formula 1 terutama pada bahagian enjin dan tyres. Pasukan pilihan Mercerdes AMG Petronas akan membuat satu event besar di KLCC malah juga membuat street demo dengan menggunakan kereta Formula 1.

Harga tiket untuk datang tengok demo di KLCC adalah percuma. Untuk tengok Formula 1 Grand Prix di Sepang tiket bermula dari RM80.00 Hillstand sehingga RM1,770.00 Grandstand Diamond.

Adalah dimaklumkan bahawa Grand Prix ini tidak seperti konsert music yang mampu membuatkan anda maut kerana menggunakan dadah, akan tetapi ianya akan mampu membuatkan telingan anda berdarah dan bernanah.

Oleh kerana big event Formula 1 ini berlangsung, maka After Race Concert dan GRand PRix sememangnya berpisah tiada. Kali ini Sepang menjemput Calvin Haris datang untuk settledown After Race Concert yang bertempat di Sepang Circuit jugak...

So see you next week dude!




Source : sepangcircuit.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam