Red Bull Air Race : Putrajaya

Red Bull Air Race : Putrajaya

Jika anda tak pernah tahu apo kobondo Air Race nih anda buleh google sendiri atau tengok dalam chenel ESPN. Hahahaha sangat sombong bro... Air Race adalah satu perlumbaan kapal terbang kecil yang akan mengikut air track dia sendiri. Perlumbaan ini seperti rally dimana ianya akan mengambil masa yang terpantas.

Lebih awesome lagi Red Bull Air Race akan berlangsung di Putrajaya pada 17 & 18 May 2014 berhampiran dengan Masjid Putrajaya. Perlumbaan seperti ini pastinya menelan belanja yang bersar pasal penganjur akan membuat satu airport kecil untuk flight take-off dan landing.

Event ini akan menampilkan beberapa pilot handal salah satunya adalah dari negara Malaysia iaitu Dato' Halim Othman yang sebelum ini bertugas di RMAF dan pernah menerbangkan A4 Skyhawk, F5E, MiG 29, FA18D Hornet.

Tiket akan dikenakan pada pengunjung.. Booooooooo..... harga tiket ini bermula dari RM85.00 hingga RM3273.00 mengikut tempat duduk yang awesome.

Mungkin kalu anda lepak tepi2 buleh nampak serba sedikit Air Race ini tapi adalah diberitahu awal-awal, perlumbaan ini menggunakan kapal terbang kecil dan bukan jet pejuang. So dorang akan terbang rendah jer...

Apa-apa pon sila beli tiket dan jumpa anda disana nant yawww...

This is Awesome dude!






   



Source : redbul.com/my

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam