Blackwood Coffee & Chocolate Aman Jaya, Kedah

Blackwood Coffee & Chocolate Aman Jaya, Kedah

Tak dinafikan sekarang dah banyak coffee house dengan kafe ala-ala hipster. Tak kurang juga di Kedah. Jika ada mula google, ada beberapa coffee house yang telah wujud di sekitar Alor Setar nih antaranya Blackwood Coffee & Chocolate.

Kalau tak silap saya Blackwood Coffee & Chocolate ini mempunyai beberapa francais pasal trnampak di Aman Jaya dua kedai dan satu lagi di Alor Setar.

Anyway saya sempat singgah di francais Aman Jaya pasal dok laklok tengah cari charger phone. Senang nak cari kedai ni pasal ianya terletak didalam Aman Jaya Mall. Korang parking jela mane2 so tanya kaunter pertanyaan tu maner kedai BCC ni.

BCC ini bukan saja menyediakan/menyajikan coffee semata-mata, dorang juga menyediakan makanan dari breakfast, brunch, lunch sampai laa dinner. Aaaaa korang pilih ler kt menu dorang tu so korang bayor ler.

Kedai mereka berkonsepkan lepak santai dan mengamalkan decokasi classic modern cafe yang pastinya anda nak lepak lagi. Internet WiFI superb dan anda perlu order makan/minum di kaunter dan pesanan akan dihantar dimeja anda.

Pada mulanya saya order Cappucchino saje, tapi bila dah lepak... bau makanannya saya order Chicken Teriyaki Sandwich yang super Awesome! Sandwich nampak macam biasa jer tapi bila layan dengan sos dier.... perghhhh leleh beb... next buleh try lagi.

Hopefully BCC nih memperluaskan francais dia ke KL. Nanti kami akan datang!

This is Awesome dude!








Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam