Cendol Bakar Auntie Sue, UKM Bangi Selangor

Cendol Bakar Auntie Sue, UKM Bangi Selangor


Pekena cendol waktu petang adalah satu perkara yang boleh menyempurnakan hidup anda selain daripada menghirup kopi. Tatkala panas bahang mentari yang mampu membuatkan peluh jantan menitis , cendol adalah rakan karibnya.

Banyak port yang anda boleh pekena cendol samada cara berdiri, mengcangkung, atau dudup dengan tatatertib. Ok guys kali ini saya singgah satu kedai cendol yang di beri nama Cendol Bakar Auntie Sue dengan keadaan penuh tatatertib.

Cendol Bakar Auntie sue ini terletak di Teras Jernang yang agak berhampiran dengan UKM Bangi. Maka tidak hairanlah mengapa ramai student yang lepak ke Cendol Bakar ni. Cuci mata pon boleh bro! Lain daripada tu harga dia masih lagi boleh diterima dengan kadar matawang Malaysia yang hebat ini.

Kalau korang xnak pekena cendol pon takdak hal, korang boleh layan laksa penang, rojak, mee sup, nasi ayam  aaa macam-macam lagi laa. Kalau cendol dia ada cendol super special, cendol tapai, cendol jagung, cendol durian pon ader. Power katanya...

Kalau nak datang boleh membuat carian Cendol Bakar Auntie Sue di carian Google Maps. Pada abang-abang brader boleh ler mai singgah sini. Lepak dengan kawan-kawan sambil cuci mata no.. ok bai.

This is Awesome bro...







Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam