Putrajaya International book Fair 2017 - MPH Book Store

Putrajaya International Book Fair 2017 - MPH Bookstore.

Bagi korang yang mencari buku murah boleh ler ke Putrajaya International Book Fair 2017 yang kini sedang berlangsung di Putrajaya International convention Center (PICC).

Event Book Fair ini berlangsung dari 28 March - 2 April jam 10pagi hingga 9malam. Banyak buku-buku dari jualan MPH akan dijual dan diberi diskaun yang terhebat. Jika anda masih belum menjadi ahli MPH Bookstore, silalah daftarkan diri anda di sini untuk mendapatkan diskaun member price.

Harga memang murah, yang menarik minat saya adalah buku travelog/travel section yang diberi diskaun 30%-50%. Malah ada juga jualan untuk stationery serta mainan kanak-kanak.

Ada juga beberapa section yang memberikan diskaun sebanyak 50% dan juga 70%. Agak rare dan terbaik juga ada diskaun sebegini. Malah ada juga beberapa kejutan dari maskot Dora & Chase serta Popcorn, Candy Cotton, Donut & coffee percuma dengan pembelian yang tertentu.

Jom datang bersama ke Putrajaya International Book Fair. Masih belum terlambat... diskaun hebat masih menanti dengan beberapa hadiah untuk anda.

This is Awesome Dude...










Page sponsored by MPH Bookstore for the event of Bookerville Carnival Sale 2017

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam