Mr Junior Homemade Burger

Mr Junior Homemade Burger at Kelana Jaya

Hari nih aku pekana burger american size di Mr Junior Dstall Kelana Jaya. Fyi, burger Mr Junior nih bukanlah burger yang selalu kita beli dpn 7eleven / dpn rumah tok ketua tu, daging burger Mr Junior nih homemade yang di'grill atau dikukus dan dibuat special bersama side menu. Totally Awesome!

Mr Junior Burger dah mempunyai 3 cawangan yang bertempat diSeksyen 7 Shah Alam , Business Park Kelana Jaya dan Bandar Baru Bangi. Korang leh tgk map yang aku attach dibawah untuk ke gerai dorang.

Antara burger yang jadik pilihan kau adalah Roller Coster Burger dan Splash Burger. Setiap menu dihidangkan secara ala-carte dan juga full set. Set burger datang bersama 2keping hash brown yang tebal dan 1 ice lemon tea. Sama seperti McD / Burger King tapi Mr Junior Burger lebih murah berbanding dari yang lain dengan harga lingkungan RM5.00 ke RM10.00 untuk setiap set menu.

Mr Junior jugak ader perkhidmatan delivery tapi terhad pada sekitar kawasan cawangan sahaja. Mr Junior dapat pengikhtirafan sijil halal dari JAKIM dan 100% product dari bumiputera. Gerai nih dibuka dari jam 5pm hingga ker 12.00am.

 So please enjoy your meal... Awesome dude...







Source : facebook.com/mrjuniorburger | twitter.com/mrjuniorburger

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam