Angry Bird Land 2012

Angry Bird Land, Finland

Sapa yang tak kenal dengan Angry Birds, permainan yang anda akan main sewaktu anda 'melepas', saat tika anda menunggu isteri/awek anda dan waktu tensen kerja. For now Angry Birds telah mempunyai taman interaktifnya yang sendiri. Ahaaaaa... Awesome!

Taman interaktif ini officially dibuka pada orang awam pada summer 2012 ini. Memang dorang pon target cuti sekolah pon nak bulak menda alah nih erk... Kompem jahanam theme park nih.

Lagi info untuk anda, Angry Birds Land ini adalah theme park yang pertama Angry Birds. Mungkin pihak pemaju telah melihat dan menilai keberkesanan keuntungan dari Universal Studio dan Legoland di Finland tu.

Sebanyak 12 adventure games dibina untuk pengujung yang pastinya dorang tak akan lupa kepada pengunjung dewasa. Antara game yang dorang buat tak dek laa xtreme, dah nama lagik game Angry Birds, paling koman tahap dasat pon lastik burung kasik hancur babi yang original ajer laa kot..muhahahaha.....

Lagi satu dari segi fatwa, aku tak tau plak jikalau kita naik kereta umpan piggy cute nih, adakah ianya halal, haram @ makruh.. nant aku kemukakan soalan pada UAI iyerr...







  
  







Source : angrybirdsparks.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam