Olympic Fun Run 2012, Kuala Lumpur

Olympic Fun Run 2012, Kuala Lumpur Malaysia

Semalam 8 July 2012 aku telah join larian Olympic Fun Run yang dianjurkan oleh McDonald's. Event berkenaan dianjurkan sempena sukan Olympic 2012 dan jarak larian adalah 7km jer... Huhuhu 7km ajer..

Dan sememangnya aku berasa bangga kerana aku menghabiskan masa larian selama 55minit dalam jarak 7km itu dan masih mampu meneruskan larian hingga ke garisan penamat tanpa menggunakan ambulans. Muhahahahah terbaikkk!

Thanks to Payat , Adzli & wife pasal join jugak larian nih.. aku pon 1st time masuk Fun Run nih. Maybe next time boleh follow untuk marathon 10km atau full marathon 42km. ( Full marathon ko lari ler sorang2)
Oleh kerana peserta yang join mencecah 11800 orang, jadi aku pon tak tau aku dpt nombor berapa da... hehehe

Tapi yang tak bestnya, walaupon larian ini disponsor penuh oleh McDonald's yang sememangnya kita kenal brand ini kaya.... tapi dorang sikit pon tak kasik makan free lepas larian... sungguh chaiitt... paling koman korang bawak beef burger 8 lori kasik orang makan siot! Demmmmmm!

Fun Run ini memang ler fun pasal aku 1st time masuk marathon sebegini walapon 7km jer.. lantak ler nak cakap mender pon janji abes larian.. dapat laa sehelai sijil menamatkan larian, maybe boleh attach dalam resume kot sijil nih. huhuhuhu.....











Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam