Sony Tablet S

Sony Tablet S

Okay walaupon dah lama kuar tapi saya tetap nak upload tablet dari Sony iaitu Sony Tablet S yang sememangnya mampu melalaikan anda.

Minggu lalu saya rmerewang area Sony Center dan baru hari ni boleh cuba Sony Tablet S pasal asyik dok lalu ader ajer orang nak test tablet nih. Cilake!

Sungguh awesome tablet nih kerana ianya boleh synchronize dengan mana-mana product Sony Entertainment dimana user boleh control TV, DVD Player dan Hi-fi hanya menggunakan application Sony!

Walaupon tablet ini tak sehebat Galaxy Tab ataupun iPad tapi yang pastinya, harga Sony Tablet confirm lebih murah dan berkualiti berbanding dengan Samsung/Apple. Tablet ini menggunakan peranti Andriod IceCream Sandwich, 9.4inci screen, 16GB internal memory + memory card slot untuk tambahan dan sleek design untuk memudahkan user memegang dengan sebalah tangan.

Tablet ini sudah berada dipasaran dengan harga RM1199 untuk 16GB dan RM1499 untuk 32GB. Mungkin tidak ramai menggunakan tablet Sony kerana Samsung/Apple telah menguasai market tablet, tapi saya rasakan Tablet Sony lebih berbaloi untuk dimiliki. Demmmmm!









Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam