Kia Optima SX Batman Edition

Kia Optima SX Batman Edition

Seriously? Oh kami memang sukakan movie Batman dan lebih huru-hara jika Batman menampilkan Bat Mobile yang baharu.

Bat Mobile pada keluaran 2012 telah di-design-kan sendiri oleh pengarah filem tersebut iaitu Christopher Nolan. Bat Mobile ini menampilkan banyak ciri-ciri yang baru dan rekabentuknya seakan kenderaan askar wataniah untuk tempur bandar!

Ok untuk hari ini Kia juga tidak melepaskan peluang bagi peminat Batman-nista dengan mengeluarkan model Kia Optima SX Batman Edition. Kia Bat Mobile ini telah dilancarkan di SEMA Show bulan lalu, kereta ini boleh diguna pakai pada jalan-raya biasa dan tidak menyalahi undang-undang dari segi modifikasinya.

Oleh kerana kereta asalnya adalah kereta Kia Optima, maka spesifikasi enjinnya tetap sama dengan yang asal cuma yang membezakannya adalah custom-works dari West Coast Custom. Mereka juga ingin menampilkan beberapa lagi kereta superhero pada tahun hadapan dan sesiapa yang mempunyai Kia Optima, anda akan mendapat diskaun untuk tempahan custom Bat Mobile ini.








Akan tetapi bagi pendapat saya, harga yang ditiwarkan oleh West Coast Custom pastinya akan menjadi 100% dari harga kos kereta yang dibeli. Jika anda pernah tengok Pimp My Ride, mereka membuat modifikasi kereta memang sangat professional.

Saya tidak terkejut jika rakyat Malaysia mengatakan bahawa mereka juga mampu membuat kereta custom sebegini malah pastinya jauh lebih murah dari harga yang mereka tawarkan. Buktinya kerana terdapat banyak event pada setiap tahun mengenai Autoshow di Malaysia ini menampilkan kereta-kereta custom yang sungguh awesome dan macam bow wowww.... So... Cekkkitdout...





This is K-Kar Paradise Territories, we buy, we upgrade, we made, we show! Jika Batman tengok hasil master-piece orang Malaysia, pastinya Batman akan melutut.. Praise the Lord....!

Source : wot.mototrend.com 



Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam