Disneyland + Star Wars = Disney Wars!

Disneyland + Star Wars = Disney Wars!

Saya adalah Star Wars Fan and always be, akan tetapi saya tidak mampu untuk memiliki Star Wars Costume seperti Darth Vader mahupun The Troopers mahupun Light Saber.. loser!

Minggu yang lalu Walt Disney Co telah memaklumkan bahawa mereka telah membeli kesemua karya-karya George Lucas menerusi firmanya, LucasFilm Ltd yang bernilai hampir USD 4.02Billion dalam bentuk tunai dan stok.

Lebih dari itu, Newshustler melaporkan George Lucas telah mendermakan sebanyak USD4 Billion hasil dari pembayaran Walt Disney untuk pendidikan, perubatan, dan beberapa yayasan kebajikan yang lain. Tapi apa ada hal, George Lucas mampu bikin filem yang lain jika beliau bersetuju untuk sambung cerita Star Wars baru dengan Disney.

Disini ada short clip yang disiarkan oleh Disney Parks yang sangat kelakar dan awesome jika Darth Vader tidak lagik bekerja di Death Star dan pergi bersiar-siar di Disneyland. Video yang sungguh meng-down-kan peminat Darth Vader siot....

So saya mengharapkan Disney akan menerbitkan sambungan filem Star Wars yang baharu dan lebih gempak  dan pastinya peminat Star Wars tidak akan mengecewakan anda dengan filem yang baru ini. Hohohohoh!




Source : youtube.com | disneyparks.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam