JinnyBoy TV : Only In Malaysia

JinnyBoy TV : Only In Malaysia

Jinnyboy adalah warga negara Malaysia yang juga peminat filem pendek yang mampu membuatkan hati kami lebih ceria tatkali mengalami ke-tension-nan di pejabat!

Jim Lim dan Reuben W.J.Kang adalah dua warga negara Malaysia yang merupakan orang yang menubuhkan Jinnyboy TV yang telah bermula pada 1 Januari 2012. Mereka sangat minat kepada video shortclip dan setakat ini mereka telah membuat hampir 47 buah filem pendek dibawah arahan mereka berdua.

Filem-filem pendek ini kebanyakkannya mengisahkan kehidupan seharian rakyat Malaysia dan isu semasa dalam bentuk parody. Awesome dude! Selain itu juga, mereka juga menampilkan beberapa artis local dan antarabangsa didalam filem pendek mereka.

Kali ini saya saya paparkan video yang bertajuk "Only In Malaysia" yang berdurasi 8 minit. Haaa... untuk pengetahuan anda,video ini telah pun mencapai sebanyak 4juta viewer didalam youtube sejak April 2012. Super Awesome!

So layan la dan pasti anda akan gelak sorang2, jangan gelak kuat sangat nant kena lempang dengan incik Boss...

  




Note : Video "Only In Malaysia" mungkin tidak boleh ditonton didalam blog ini atas dasar youtube license. Klik disini untuk tontonan video atau klik sahaja 'Watch on YouTube' untuk tonton didalam page YouTube.com. Video ini adalah hak milik sepenuhnya JinnyBoyTV.

Source : jinnyboytv.com | youtube.com/jinnytv

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam