Star Trek The Exhibition, Kuala Lumpur

Star Trek The Exhibition, Kuala Lumpur

Okay, perhatian kepada fan Star Trek.. Anda perlu luangkan masa anda dan bersama keluarga anda dengan membawa mereka datang ke Star Trek The Exhibition 2012-2013.

Star Trek The Exhibition ini berlangsung di Pusat Sains Negara bermula dari 15 Disember 2012 hingga 28 Februari 2013 dengan harga tiket RM20.00 untuk dewasa dan RM10.00 untuk kanak-kanak. Diulangi ini adalah exhibition untuk Star Trek, jadi kepada peminat Star Wars seperti saya perlu lepak dan tunggu luar pintu kerana kami tak sukakan Star Trek!!

Walabagaimanapun, pihak pengurusan Star Trek The Exhibition ini telah membuat beberapa exhibition di beberapa buah negara dan mendapat sambutan yang hebat. Ini kerana mereka akan membuat beberapa bilik pameran sama seperti yang terdapat di dalam filem tersebut.

Beberapa gadget, senjata, pakaian dan watak Star Trek akan dipamerkan, bagi saya harga yang ditawarakan oleh Pusat Sains Negara adalah berbaloi dan berpatutan. Sila luangkan masa anda bersama keluarga sempena cuti sekolah ini.

Kami peminat Star Wars masih menunggu ketibaan Star Wars The Exhibition yang entah bila nak datang KL! Demmmm.. this is not awesome!










Source : startrek.exhibition

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam