My Toys - Karim Rejeb

My Toys - Karim Rejeb

Memang tak dinafikan ramai orang muda mula menunjuk bakal dalam bidang video/photography. Antara kita boleh lihat terdapat ramai member yang mula beli kamera DSLR dan belajar cara-cara nak amik gambar, video dan editing.

Cuma sesetengah tu mungkin terlebih duit dan hanya beli camera yang sungguh precious semata-mata untuk menunjuk-nunjuk bahawa anda ada DSLR akan tetapi kalau mereka amik gambar macam pkai handphone 1.3MP ajer...

Malas nak merepek panjang, pagi tadi terjumpa satu short video yang dihasilkan oleh Karim Rejeb. Apa yang menarik dengan video beliau kerana video ini dihasilkan dengan style stop-motion seperti kartun Shaun the Sheep yang saya post tempoh lalu.

Video stop-motion memang memerlukan kesabaran yang tinggi kerana anda perlu menangkap gambar setiap satu frame, editing dan menjadikannya sebagai video. Video My Toy dari Karim Rejeb ini adalah sebuah video barang mainan yang menunjukkan aksi sukan ex-treme yang selalu kita lihat di TV, cuma kali ini mainan dia menggunakan LEGO jer... Awesome dude!





Source : karimrejeb-surtart.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam