WonderMama, Bangsar

WonderMama, Bangsar

Baru-baru ni saya singgah di Bangsar Village dan nampak kedai chill-chill Wondermama. Ahhaa kedai Wondermama nih bukanlah sebuah kedai dari WonderWomen tu.. ianya adalah sebuah resotran chil-chill yang cool dan awesome!

Wondermama ini telah dibuka pada June 2012 yang lalu di Bangsar Village 1. Kedai ini berkonsepkan moden+klasik dimana susunan barangan dan dekorasinya menggunakan barang-barang yang lama dan baru untuk menampilkan sesuatu yang sangat unik dan kreatif. Awesome!

Disini mereka menyediakan menu untuk Brunch, Lunch, Hi-Tea, Dinner dan Supper. Antara menu yang menjadi pilihan ramai adalah Nasik Lemak Ayam Rendang, Wondermama Burger, Nyonya Laksa, dan Seafood Spaghetti. Selain itu juga mereka menyediakan snack untuk santapan ringan dan juga kek / cupcakes.

Pada hari kejadian kami hanya singgah minum dan kami pilih WM Mocha, Mango Smoothie dan Red Velvet Cake sahaja. Suasana disini agak best pasal time tu tak ramai orang yang ada (pasal time office hours) dan mereka mempunyai tempat indoor dan outdoor bagi pelanggan yang nak rasakan asap rokok di Wondermama.

Wondermama juga adalah sebuah tempat terbaik untuk mengadakan majlis harijadi ataupun pelbagai majlis. Mereka mempunyai tempat yang luas dan anda perlu membuat tempahan lokasi dahulu untuk membuat majlis peribadi anda.

Manakala harga disini juga agak boleh tahan, mungkin kerana berada dikawasan elite, maka harganya pon elite jugak ler. Tetapi bagi saya anda boleh try chill-chill kat sini kerana di Wondermama ini tempatnya memang awesome!

Sebelum ini saya telah pergi ke WonderMilk di Damansara Utama dan rasanya WonderMama dan WonderMilk nih mungkin owner yang sama ajer... hahaha itu saya tak pastilah, yang pastinya WonderMama memang best!












Source : facebook.com/wondermama

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam