BlokSpace @ Ikano, Damansara KL

BlokSpace @ Ikano, Damansara KL

Minggu lalu saya chill-chill di Ikano dengan family dan kebetulan jugak bawak my niece ke Pet Shop dan ternampak pulak kedai BlokSpace.

Blokspace ini telah ditubuhkan sekitar tahun 2008 di Ikano Power Center yang terletak di aras 2 berhadapan dengan kedai Pet Shop.

BlokSpace ini menawarkan perkhidmatan nursery education dimana para ibubapa boleh tinggalkan anak mereka untuk jagaan sementara kerana Blokspace bukanlah sebuah tadika mahupun nursery yang membiarkan anak anda menghabiskan masa yang sia-sia sementara anda pergi berfoya-foya / shopping.

Disini anak anda akan diberi permainan Lego yang sangat Awesome! Anak anda perlu memilih set permainan Lego dan mereka haruslah menyelesaikan set Lego berkenaan.

Terdapat lebih 400 set yang disediakan di Blokspace untuk anak-anak anda. Dalam masa ini, para ibubapa tidak dibenarkan mendampingi anak-anak mereka. So lepas korang bayar dan anda hanya boleh pantau anak anda diluar kedai berkenaan sahaja.

Harga bayaran akan dikenakan serendah RM12 untuk 1jam dan RM114 untuk 10jam. Selain itu mereka mempunyai beberapa pakej 20jam, 60jam dan 100jam dengan harga yang rendah. Sekurangnya anda tidak perlu membayar kepada orang jagaan dengan bayaran yang sia-sia. Paling tidak anak anda dapat main Lego..

Awesome... Errr ader tak untuk orang dewasa??










Source : facebook.com/blokspace

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam