Ironman 3 Trailer Parody

Ironman 3 Trailer Parody

Walapon IronMan 3 dah tak ditayangkan di pawagan berhampiran, tapi saya terjumpa satu trailer Iron-Man 3 yang sangat Awesome dan pasti anda tak mampu lakukannya.

Seriously aku gelak kaw2 pasal lawak gile tengok trailer parody nih. Mungkin dorang nih xdek keje sangat atau dorang memang taksub dengan IronMan sehinggakan mereka mampu menghasilkan sebuah trailer IronMan3 tapi dalam versi kurang bajet.

Trailer ini dihasilkan oleh segelintir orang Thailand, walaupon nampak bodo tapi memang lawak habis. Sound effect dengan background voice power giler beb! Korang layan laaa trailer nih sampai habis... paling best bila dorang nak terbang tu.. Cam gampeng.....!

This is Hilarious!





Source : youtube.com
Post a Comment

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

5 Tempat Makan Best di Kedah

Duta Village Beach Resort, Pantai Balok Pahang

The Shorea Resort, Negeri Sembilan

De Rhu Beach Resort, Pantai Balok Kuantan

Villa Danialla Tok Bali : What a Failure!