Jorian Ponomareff - Superbike Stunt

Jorian Ponomareff - Superbike Stunt

Jorian Ponomareff adalah satu nama asing bagi kami pasal kebanyakkan kami tak kenal sapa Jorian Ponomareff. Beliau adalah seorang superbike stuntman yang agak Awesome pasal beliau mampu menjinakkan jenteranya macam naik kuda kepang dibuatnya.

Beliau dilahirkan di US pada tahun 1987 dan sehingga kini beliau telah mencapai 3 gelaran Champion di US dan France. Jorian Ponomareff mula menunggang motosikal pada umur 7tahun dan sehingga umur 15tahun beliau sudah mula bosan dengan menunggang motosikal secara normal. 

Sejak dari itu beliau mempelajari sendiri bakat yang sedia ada dengan membuat free-stunt bersama motosikal. Hasil dari kerja kerasnya, Jorian mendapat tajaan dari Freegun Underwear dan Monster Energy dan telah mewakili beberapa acara dunia seperti Free-Style XGames US Open dan Europe Open.

Saya percaya mat rempit negara pon boleh buat stunt nih tapi kalu anda lebih terror, sila la rakam hasil seni stunt-man anda dgn camera go-pro dan upload dalam youtube. Mana tahu RedBull / Monster Energy nak sponsor korang plak ker...

Sila lihat video ini dan pastikan anda boleh buat dengan menggunakan superbike.
This is Awesome dude














Source : jorian-ponomareff.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam