Brosmind Wagon Super Cute

Brosmind Wagon Super Cute

Oleh kerana saban hari selalu saya dengar pasal tak boleh balik kampung pasal tiket da abis.. So kami dari blog ini berusaha keras dan bersusah payah cuba mencari kenderaan untuk anda yang mahu pulang kekampung.

Semalam saya telah memperkenalkan sebuah kenderaan mesin rumput power yang laju gile... so hari ni pulak saya nak tunjuk sebuah kenderaan eco-green dan yang sangat menyihatkan tubuh badan anda!

Memperkenalkan Brosmind Wagon versi cute-mute! Kenderaan ini dihasilkan dengan bantal jenis beanbags dan ianya memang menyahut cabaran eco-green, oleh itu kenderaan ini bergerak dengan pedal macam kayuh basikal dan mempunyai stering seperti kereta.

Brosmind adalah sebuah organisasi yang suka membuat design seperti lukisan yang cute mereka sangat dedikasi untuk menghasilkan kenderaan seperti ini. Setakat ini pihak Brosmind masih belum bersedia untuk memasarkan produk ini kerana terlalu comel baginya.

Saya percaya jika anda boleh membeli wagon seperti ini untuk balik kampung, nescaya anda tidak akan mengalami masalah kesesakan pasal rata-rata orang akan memberi laluan kepada anda kerana anda memiliki wagon yang sangat comel! Malah anda juga dapat save minyak!

This is awesome dude!








Source : brosmind.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam