Danny MacAskill's Imaginate

Danny MacAskill's Imaginate

Danny MacAskill adalah seorang insan yang berasal dari Scottish dan beliau sangat mengemari sukan berbasikal sejak kanak-kanak lagi. Sebelum itu Danny ini pernah bekerja sebagai seorang mekanik dan beliau telah fed-up dan bosan dengan kerja tersebut sehinggalah beliau focus untuk menjadi free-styler mountain-bikers.

Beliau telah upload video pertamanya di Youtube pada April 2009 dan telah mendapat perhatian dari serata dunia dengan skill basikalnya. Pada May 2011, syarikat dari Leica Camera telah sponsor beliau untuk mempromosikan video "Go Play" basikal trick di Cape Town.

Usaha Danny terus meluas setelah dia menandatangani kontrak dengan RedBull untuk pembikinan video baru "Way Back Home" oleh RedBull Media House. Sehingga kini Danny MacAskill masih berbasikal dan menghasilkan video baru yang dinamakan RedBull Imaginate.

Redbull Imaginate adalah sebuah project dimana Danny MacAskill akan membuat show-off skill climb-bike dalam edisi mainan wanna-be. Sangat cool dan awesome video ini pasal dorang membuat set video sebijik macam permainan kanak-kanak. Korang layan video nih beb!

This is Awesome dude!











Source : youtube.com/redbull | imaginate.redbull.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam