Powerful Honda Lawn Mower

Powerful Honda Lawn Mower

Jika anda gagal membeli tiket bas anda dan anda juga tidak mempunyai kenderaan untuk balik kampung pada Hari Raya ini, so anda cuba pinjam traktormesin rumput DBKL / MBPJ untuk kepentingan anda nanti. 

Ini kerana geng-geng dari Team Dynamics Racing mungkin telah bosan untuk membuat modifikasi sport-car, maka dorang telah berjaya mengubahsuai sebuah traktor mesin rumput jenis Honda HF2620. Anda jangan gelak pasal traktor ini mampu mencapai kelajuan 130mph atau 208kmh!

Sangat Awesome pasal kalau korang sangkut dengan jalan jem tak kisah jalanraya biasa mahupun highway, anda boleh tapau jem tu dengan laluan atas rumput sambil memotong rumput dengan muka bahagia. Kompem polis tak saman anda pasal anda telah melakukan kerja-kerja yang mulia sempena bulan Ramadhan ini...

Mesin rumput ini diubahsuaikan hampir sepenuhnya dari bahagian chasis-body, bahagian enjin dan juga bahagian tayar dan sistem brek. Team Dynamics Racing menggunakan enjin dari motosikal Honda VTR Firestorm yang mempunyai 1000cc dan 109bhp. Dari enjin ini, Traktor mesin rumput ini mampu mencecah kelajuan 0-100kmh dalam masa 4saat dan  208kmh pada kelajuan maksimum.

This is super awesome dude!










Source : honda.co.uk | teamdynamicsracing.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam