Grand Theft Auto : Vice City - For Andriod

Grand Theft Auto : Vice City - For Andriod

Okay apa yang saya paparkan ini bukanlah sebuah game yang up-to-date. Grand Theft Auto Vice City (GTA) ini adalah sebuah game yang awesome satu ketika dahulu.Saya main game nih pada PS2 dan ianya mampu membuatkan anda tak tidor malam. 

Ok apa yang saya nak show-off pada entry kali ini adalah pihak Rockstar Games telah developed Grand Theft Auto Vice City ini untuk boleh dimainkan didalam tablet / smartphone anda. Game GTA Vice City ini boleh download di googleplay atau itunes dengan bayaran $4.99 sahaja. 

Game ini dikeluarkan sempena ulangtahun yang ke-10 pihak Rockstar mengeluarkan game GTA ini setelah mendapat sambutan di seluruh dunia. Bezanya GTA Vice City Mobile ini anda tidak mempunyai joystick la, keseluruhan games hanya tertumpu pada touch screen sahaja. Pstt.... cheat also available dude!

Pada website Rockstar, games GTA V akan dilancarkan pada hujung September tahun ini setelah ditambah baikkan pada bahagian grafik. Pastinya game ini akan mendapat rating yang tinggi bro... So sementara menunggu game GTA V nih kuar, moh kita layan game GTA dlm tablet jek dulu..

This is super Awesome dude!






Source : googleplay.com

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam