Restoran Alang-Alang Hulu Langat, Selangor

Restoran Alang-Alang Hulu Langat, Selangor

Minggu lepas having candle light dinner dengan wife + Nazril. Oleh kerana ada Nazril, so candle light dinner pon menjadi fast dinner. Huhuhuhuu...

Saya dinner di restoran baru yang dibuka bulan Februari lau iaitu Restoran Alang-Alang. Restoran ini terletak di Sungai Michu, Batu 14 Hulu Langat. Nak kasi maps ke Restoran ini xde pulak pasal restoran yang baru. So landmark dorang jika anda dari Batu 9 Cheras, anda drive teros menuju ke Batu 14. Selepas melepasi Petronas (yang berada disebelah kanan anda) ianya 1km+ dari petronas dan berada disebelah kanan anda.

Restoran ini sangat awesome kerana suasana restoran yang tenang dan kreatif dengan dekorasi menggunakan alam sekitar dan sentuhan modern. Bila diperhatikan, restoran ini macam satu owner jer dengan Naili's Restaurant. Hummm mungkin kot...

Jika anda datang malam minggu, ada live band yang akan perform sekitar jam 9.00pm ke 11.00pm. Sobuleh laa request lagi jika nak, karoake tu xde laa beb.

Dari segi harga makanan sangat berpatutan bersesuai di kawasan kampung ini. Malam tu saya order Chicken Chop with 2 Dishes berharga RM9.00+ dan wife saya order Nasi ayam Penyek berharga RM7.90+. So xde la mahal pasal area kampung jer... kang nanti xde orang datang plak.

Dalam restoran ni ada dua bahagian dimana pada bahagian depan tempat orang nak chill ramai-ramai. Pada belah dalam pulak rata-rata tabler kecik sesuai untuk 4pax. Ada juga sofa untuk korang santai.

Keadaan restoran yang bersih dan awesome dan saya akan datang sekali lagi untuk lepak belah petang pulak nak layan Banana Split!

This is Awesome dude!






Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam