Family Day Al-Imran 2015

Family Day Al-Imran 2015

Assalamualaikum. Syukur pada Ilahhi kerana masih diberi peluang untuk bersama keluarga. Jangan sesekali leka dan pinggirkan keluarga anda yer... 

Pada 19 Julai 2015 yang lalu, ahli keluarga Al-Imran sekali lagi membuat family gathering sempena sambutan Aidilfitri. Seramai 70 orang ahli keluarga yng terdiri daripada anak-anak Al-Imran dan cucu-cicitnya.

Gathering kali ini ditaja sepenuhnya oleh pakcik saya En. Mohd Zaim di kem pembelajaran beliau sendiri di Kem Sri Chap, Pantai Chap Bachok Kelantan. Terima kasih diucapkan dan semoga dipermudahkan rezeki.

Seperti sebelum ni, acara tetap mesti ada bola pantai dan beberapa sukaneka yang melibatkan semua ahli. Tapi tahun nih xde cabutan bertuah beb.... adusss rugi-rugi... dan lebih rugi plak acara rebut gula-gula untuk kategori dewasa telah disingkirkan akibat keganasan ahli dewasa yang rebutkan gula-gula tahun yang lalu... demmmmm! Acara sebegini patut diketengahkan untuk keharmonian sejagat.

Antara acara yang dilangsungkan sambung tali paling panjang, sepak boling padang, handball dengan bola pantai. Hummm agak formal acara disitu, tapi next 2 year mesti kena buat acara rebut gula-gula untuk kategori dewasa!

Agak kelam kabut sikit acara tahun nih, kami 70orang lupa nak amik gambar seluruh family. Ini adalah tidak awesome okay pasal masing2 dah ada baju formal untuk Al-Imran Legacy...

Pada malamnya pulak sesi perabihkan makanan yang ada dan disambungkan dengan acara penyampaian hadiah bagi pemenang acara.

Saya mengharapkan semoga ahli keluarga kekal dengan harmoni tanpa pecah belah dan dipermudahkan rezeki selalu. InsyAllah...

This is my Family!

This is Awesome dude...














Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam