Bercuti ke Hong Kong - Day 3

Bercuti ke Hong Kong - Day 3

Waktu pagi hari ketiga sejuk agak ketara sikit pasal cuaca mencecah 14C dengan keadaan mendung. Kami hanya menikmati light breakfast dalam bilik hotel saja sambil bersiap-siap serta packing barang. Proses check-out berjalan lancar tanpa halangan.


Plan kami sebelum balik adalah untuk bergambar di Disneyland pasal flight balik pada jam 1445. Alang-alang nak habisk an duit dalam Octopus Card bedal ajela, bukan kena bayar pun lepak-lepak depan Disneyland. Kalau masuk dalam baru kena bayar. Jadi kami amik MTR menuju ke Station Lai King, interchange dengan Sunny Bay. Tiba di Station Sunny Bay anda perlu menaiki Disneyland Resort Train, train ini memang cute pasal windows dan deco mereka theme Disney.




Tiba di Disneyland kami hanya bergambar ajer.. nak masuk tak berbaloi, tunggu bawak anak barulah masuk kedalam. So harga tiket korang google laa sendiri harganya. Habis bergambar menuju ke HKIA dengan interchange di Tsing Yi. 

Di HKIA kami makan brunch di Popeye Fastfood. Kedai ini adalah halal dan mendapat Halal Cert dari Islamic Halal Committee. Restoran ini terletak selepas checking immigration.  





This is Aweosome dude!

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam