Bercuti ke Seoul, Korea - Day 7

Bercuti ke Seoul, Korea - Day 7

Hari ke-tujuh adalah hari balik ke Malaysia, kami buat tapau mihun goreng dan sandwich untuk bekalan di Airport. 

Flight ICN ke KUL adalaah jam 1625. So kami check-out dari rumah pada jam 10:00pagi pasal nak naik limousin bus ke airport. Jadual limousin bus boleh google sendiri dan dekat bus station yang berhampiran dengan subway Itaewon pon ada. Kami amik bas jam 10:28am, harga tiket adalah KRW15,000 perhead, Nazril under 3yrs foc.



Naik bas memang selesa pasal anda boleh sumbat luggage anda yang extra large tu sebanyak mana, naik teksi luggage terhad dan naik subway susah nak carry bag. Cuma naik bus ni banyak berenti dan ambil masa hampir 2jam untuk ke Airport.

Tiba di Airport terus drop bag, di Airport juga ada kemudahan timbang bagasi, so korang boleh bagi-bagi mana yang terlebih berat. Harus diingatkan bahawa Incheon Airport memang busy dan ramai orang, lebih baik anda datang awal dan melepasi Imigration Gate terlebih dahulu. Ini pon kami ambil masa 40minit termasuk security check. 

Dah settle imigration, kami cari prayer room untuk solat jamak qasar. Bagusnya airport ini menyediakan prayer room di tingkat dua pada departure halls. Lepas solat kami makan tengahhari di Paris Baguette Cafe sambil habiskan syiling dan duit kecik-kecik ni.




Boarding AirAsia delay 15minit, Alhamdullilah Nazril tidor 3jam dalam flight dengan ditemani brader2 sutong kat seat depan.


Insyallah kami akan datang lagi ke Seoul terutama Naminara...

Bercuti ke Seoul, Korea - Day 1
Bercuti ke Seoul, Korea - Day 2
Bercuti ke Seoul, Korea - Day 3
Bercuti ke Seoul, Korea - Day 4
Bercuti ke Seoul, Korea - Day 5
Bercuti ke Seoul, Korea - Day 6
Bercuti ke Seoul, Korea - Day 7

This is Awesome dude...

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam