Burger Byte @ Seksyen 15 Bangi

Burger Byte @ Seksyen 15 Bangi

Setelah sekian lama perut saya mengidam, akhirnya dapat juga makan burger bakar di Burger Byte Bangi.

Seriuss kedai makan burger nih makin mencanak-canak pulak ada sekitar KL nih sampai dah tak tau maner nak makan dulu. Kali ini Burger Byte Bangi menjadi pilihan saya pasal kebetulan lalu kat sane jer.. so kami singgah la dengan Nazril.

Pertama kali saya review restoran Burger Byte nih, terus terang saya cakap kedai dia memang Awesome bro... lagipun area sini tidak sesibuk area tumpuan KL.

Suasana kedai yang sememangnya bersih dan tenang, pastu dapur masak dorang membolehkan anda nampak dari luar pastu service waiter dorang pon pantas dan cekap.

Untuk first time saya memilih menu burger ape ke nama tah... sorry tak ingat pasal menu banyak sangat. Kalu korang makan burger ala-ala Americano-paso nih kompem kompem harga dia nak follow USD$ punya.. tapi bagi saya ianya memang berbaloi untuk membayar harga burger dengan yang dihidangkan untuk anda.

Yang paling saya suka adalah service yang cekap dan pantas, tak tahu laa nak cakap xde orang sangat kami rasa org yang datang pon ramai jugak. So pastikan kecekapan staff anda kekal ditahap yang terbaik ini.

Jika anda mahu layan Burger Byte Bangi boleh ler scrool down tengok map dia, parking mungkin susah sikit pasal banyak kedai makan kat situ. Harap bersabar yerrr....








Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam